zondag 4 maart 2012

9 en 10 - 2 Kinder Beterschapskaartjes


 Hallo lieve volgers,

Allereerst Ria en Bennarda hartstikke bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten.

Dit is weer een lief kaartje geworden.
Het papiertje uit 36 Creatieve vellen blauw
Mal van Magnolia Doohickey D10. Ik vind deze helemaal te gek.
Plaatje Morehead 11055-056
Takje Marianne Design LR0157
onderbloem klein is Marianne Design LR0130
gekleurde bloemen van Prima Marketing


kaart nr. 10

Nu heb ik gekozen voor een kleurrijk kaartje met Snoesje.
Ik heb hiervoor gebruikt:
Papier uit het Kreatieve Papierblok Colors
Marianne Design Creatable MD LR0129
Plaatje Snoesje (nr. weet ik niet)
Gras/ice-pons van Martha Stewart
Takje Marianne Design nr. LR0157
Roosjes Marianne Design Craftable CR1206 restje plaklint.

kaart 9

Vandaag weer wat leuks gemaakt maar deze ligt nog te drogen VERRASSING....... het is geen kaartje.
Deze post ik morgen want het wordt nu te donker om een foto te maken.
Dus dames ........ nog even geduld.

Lieve groetjes van 
Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten