zondag 8 juli 2012

5 jarig huwelijksfeest kinderen


Hallo allemaal,

Voor mijn dochter en schoonzoon heb ik een boekkaart gemaakt.
Ik heb de randpons van Martha Stewart pons gebruikt.
Ook het opengewerkte hart is van MS.
Stempel is van Magnolia, zo ook het hekje en de tak.
Bloemen zijn van Boekenvoordeel.
Het boek is gesloten met een stukje kant.



Binnenin het boek heb ik een gedichtje geprint. 



5 Jaar Houten Bruiloft
5 jaar - een hele tijd
5 jaar - geen kleinigheid
5 jaar - voor en met elkaar
5 jaar - in voorspoed en geluk
5 jaar - dit kan niet meer stuk!

Van harte Gefelicieerd
Pa, Ma, Randy 
en Conchita

In opdracht van mijn moeder nog een kaartje gemaakt voor ze.
Door een stomme fout mijnerzijds was deze kaart verwijderd, dus heb ik niet meer de gegevens van het papier.
Hartje en randpons is van Martha Stewart.
Stempel van Magnolia. Bloemen van Prima Marketing.





Aan de binnenkant een flap gemaakt om het geld-envellopje in te doen.
De kinderen vonden de kaarten prachtig en daar doen we het voor he.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes
Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten