zaterdag 18 augustus 2012

47 Kaartje voor nog onbekende gelegenheid

Hallo allemaal,

Ik ga jullie nu een kaartje laten zien wat ik gemaakt hebt in de vakantie. 
Een van de weinige die ik gemaakt hebt want het was te warm om iets te doen.

Wij hebben op de overnachtingscamping cadeautjesavond gehouden en in dit kaartje heb ik 4 nieuwe attributen gebruikt die ik die avond gekregen heb.

Kaart nr. 47
Ik heb de mal Romance van Spellbinders van mijn man gekregen en als ondergrond voor het magnoliastempeltje gebruikt.
Het gras is van Magnolia en heb ik gekregen van mijn schoonzoon en daarbij een hele envelop vers geplukt gras. 
De tag (rechts achter het kaartje) is ook van Magnolia en heb ik van mijn oudste dochter gekregen.
Hier moet nog tekst op. Vandaar dat de gelegenheid nog onbekend is.
De bloemetjes op het gras zijn van Nellie Snellen, deze heb ik de beide grootte van mijn zoon en jongste dochter gekregen.
Een bloemetjespons stond er op mijn verlanglijstje. Ik kreeg mijn cadeautje en daar kwam dus een spons uit met daarop bloemetjes geplakt. Je moet er maar opkomen.

Verder heb ik het hekje van Magnolia gebruikt en ook het wolkje.
Achter het frame een taartdoily met daarop bloemetjes van Prima Marketing en het takje van Mc Gill.
Het designpapier is gebruikt van een blok van de Action.

Het plaatje is ingekleurd met distressinkt.

Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vonden en bedankt voor het langskomen en natuurlijk graag tot de volgende keer.

Groetjes
Paula 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten