woensdag 17 oktober 2012

Beterschapskaartje

Hallo allemaal,
 
Hier ben ik weer met een kaartje voor een man.
Een kaartje uit het boekje van Jenine Siemerink heeft als voorbeeld gediend.
 
Een heel mooi mannenkaartje vind ikzelf, ook al heb ik geborduurd.
De kleuren en het plaatje bepalen de uitstraling.
 
 
Dit kaartje is voor Remco, mijn collega.
Ik hoorde dat hij een akkefietje met zijn voet heeft gehad.
Dus voorlopig even niet op de taxi.
Daar hoort dan toch een kaartje bij?
 
 
Het plaatje is van Yvonne Creations.
 
 
Ik heb geborduurd met Madeira borduurgaren in de kleuren groen, beige en paars.
Ik vind zelf een hele mooie combinatie.
 
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden en dat is dan tevens een complimentje voor Jenine.
 
Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes
Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten