woensdag 21 november 2012

Gebreid truitje

Hallo allemaal,
 
Dank jullie wel voor de vele reacties die ik heb gehad op mijn vorige post.
Heerlijk om dit te lezen.
Ook de verpleegsters vonden het heel leuk en lekker natuurlijk.
 
Iets anders dan wat jullie van mij gewend zijn maar je moet er een beetje variatie in houden als je de hele dag kunt hobbyen.
 

 
De wol en het patroon komen van Drops Garnstudio.
Het patroon kan je gratis downloaden en voor het gemak koop ik de bijpassende wol erbij.
Ik heb namelijk een hekel om achteruit te breien en zo weet je zeker dat de stekenverhouding klopt.
 

 
Het zag er best wel ingewikkeld uit maar dit valt reuze mee voor de plooitjes alle steken verdubbelen en dan in de ribbels weer minderen daarbij ook nog minderen doen voor de schouderlijn.
Waar de markeringsdraden zitten moeten de knopen nog komen, maar ja dat moet even wachten tot ik weer mobiel ben.
Mijn moeder gaat het onder de natte handdoeken leggen zodat de randjes netjes blijven liggen. (is inmiddels gebeurd en ik heb de nieuwe foto's hiervan geplaatst).
 
Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden ondanks dat het dit keer geen kaartje is.
 
Leuk dat jullie zijn komen kijken en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes
Paula

1 opmerking: