maandag 24 december 2012

waxinelichtjes

Hallo allemaal,
 
Zo dat was weer een tijdje geleden, dinsdag is het gips van mijn voet gegaan en ja nu moet ik goed oefenen, dus minder (veel minder) op mijn stoel en minder freubeltijd zodoende.
 
Nellie hartelijk welkom op mijn blog en ik hoop dat je ook genoeg inspiratie kunt opdoen voor gezellige knutseluurtjes.
 
Ik heb in opdracht nog 2 waxinelichtjes gemaakt voor Jenine de interieurverzorgster van mijn moeder.
Beiden in nostalgische stijl.
 
 
 
 Ik heb voor het papier natuurlijk het boekje van de boekenvoordeel gebruikt.
Het frame is van Spellbinders, de Rectangle Romance en de hoek van de roosserie van Marianne Design gebruikt.
Nostalgische ecru bloem is van Doeading en de roosjes eromheen zijn van de boekenvoordeel.
De meeldraden kwamen uit het zakje van Nature Flowers.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop ook bij Doeading gekocht.
 
 
 
 
 
De mal rondom het gat is gemaakt met Spellbinders, de Eyelet Scalloped cirkel, en afgewerkt met pareltjes uit de parelpen.
De bloemen ecru, zijn van Prima Marketing en daarop een stoffen roosje.
Het glaasje is van Ikea en het elektrisch lampje van de Blokker.
 
 
Deze heb ik gemaakt van craftkarton, daarop een papiertje van hetzelfde blokje als die van hierboven.
En Martha Stewars pons voor de rand.
Dan het Marianne Design frame met een plaatje van Pion.
Het takje is van Mc Gill en de bloem is gemaakt van Crealies met daarin pareltjes uit de parelpen.
 
 
 
 De cirkel is van Spellbinders de Scalloped Cirkel.
Hier heb ik bloemetjes gebruikt van de ponsen van Nellie Snellen.
Het glaasje is van Ikea en het elektrisch lampje van de Blokker.
 
 
Hier nog een close-upje van de bloemetjes en het plaatje.
Lieve meisjes zijn het he?
 
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes
Paula

2 opmerkingen: