dinsdag 12 maart 2013

Mannenkaart

Hallo allemaal,
 
Ik heb ook nog een mannenkaart gemaakt. Deze heeft al wel een doel maar ik weet de tekst nog niet goed.
 
 
Het papier is van DCW.
De stans is van Marianne Design nr. LR0141.
Ook de klok is van Marianne, deze heb ik van mijn dochter gehad dus ik weet hier geen nummer van.
Het heertje ook van MD heeft nr. LR0211.
 
 
De rozet heb ik zelf gemaakt en bewerkt met een pons van Martha Stewart.
Het hart hierop is van de bloem ook van MD met nr. CR 1201 en daarop een steentje van de Boekenvoordeel.
 
 
De kaart is afgewerkt met een label van Crealies en zo ook de tekst.
 
Ik vind hem zelf heel mooi geworden en ik hoop dat jullie het met me eens zijn.
 
Dank je wel voor het langskomen en tot de volgende keer.
 
Groetjes
Paula

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Paula,
    wat een leuke mannenkaart is het geworden! De rozet is ook heel mooi gemaakt. Een mannenkaart vind ik altijd zo moeilijk om te maken, maar deze is heel goed gelukt.

    Het dienblad is ook heel mooi, wie dit krijgt zal er heel blij mee zijn...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig met mooie details.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtig mooi Mannen kaartje Paula.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een onwijs mooi kaart! Toppie!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen