Hallo allemaal,
Nou de slechtheid van de mens houd maar niet op.
Bij Defourniturenshop.nl een stoffenschaar besteld. De bestelling is maandag 3 weken geleden gedaan en er is nog steeds niets geleverd, er wordt niet gereageerd op mails en via de telefoon krijg je het bericht: dit nummer is geblokkeerd voor inkomende gesprekken.
Op Mijn politie.nl aangifte gedaan maar je kan het schudden. Je geld krijg je niet terug.
Deze webshop heeft zelfs een K.v.K.-nummer.
Koop hier dus niets mensen. Dit wordt een dure stoffenschaar zo.
Ik baal hier vreselijk van en wat nog erger is ze kunnen gewoon hun gang gaan, moet jij eens proberen.
Kijk er zijn nog meer mensen die problemen hebben met deze site.
http://www.klacht.nl/de-fourniturenshop-te-breda/
Morgen plaatst ik de cadeautjes voor de kinderen met verhaal.
Groetjes
Paula
Hoi Paula
BeantwoordenVerwijderenDit is toch niet te geloven wat Ik lees.
Ik begrijp Je heb aangifte gedaan.
Hopelijk loopt het goed af.
Echt ongelofelijk voor woorden.
Gr Leny Hempen
Dit is inderdaad niet te geloven Paula. Wat zonde van je geld. Wens je toch een fijn weekend.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Ethel
beter laat dan nooit, maar ik heb in september een bestelling bij hun geplaatst (ontwetend dat er iets niet in de haak was) en heb dat na wat gedoe in huis. Op hetzelfde KVKnr staat broodjeszaak Het Laantje geregistreerd.
BeantwoordenVerwijderenVermits ik op mails of tel. bij de fourniturenshop nooit antwoord kreeg, heb ik daar kwaad naar gebeld en gedreigd met klacht via de Belgische ombudsdienst voor internetverkoop. binnen de 5 min antwoord per mail en het pakket was plotseling 'toevallig die dag' verzonden.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenEn het gaat nog steeds door, na dreigen met aangifte inderdaad een gedeelte van de bestelling ontvangen, nu 1 week de tijd gegeven voor de rest.
BeantwoordenVerwijderenZal op de grootste borduurfora hier ook weer een topic over openen
Janine, kan je mij mailen op pasche@upcmail.nl?
VerwijderenIk heb wat voor je.
Groetjes
Paula