maandag 28 april 2014

Afscheid buskind

Hallo allemaal, 

Vrijdag was 1 meisje voor het laatst bij mij in de bus, zij gaat 
verhuizen naar Hoogvliet en dan wordt het vervoer naar school 
overgenomen door een ander taxibedrijf.

Ik heb een kaartje voor haar gemaakt.




Ik heb hiervoor gebruikt:

papier uit een boekje van de Boekenvoordeel;
stempel tekst van Joy;
plaatje komt van Yvonne Creations;
mal van Noor Design nr. 6002/0303;
blaadje van Mc Gill pons;
roosjes van de Boekenvoordeel;
randpons van (volgens mij) Making Memories.

We hebben met zijn allen nog een cadeaupakket gemaakt voor haar in een tasje (niet zelf gepimpt) met daarin een kaartborduurpakket en een cadeaubon van Doeading.
Ze was hier superblij mee.

Ik hoop dat jullie dit ook weer een leuke post vinden.

Tot de volgende keer.

Groetjes
Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten